Повернення і обмін 1.Згідно з Правилом № 219 - Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства, затверджені наказом Мінекономіки та з питань європейської інтеграції України від 24.07.2002 р .. № 219.
Згідно з пунктом 3.7:
При виявленні недоліків у якості продукції і наданні послуг, недоваги або розрахунку, суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:
- безкоштовно усунути виявлені недоліки;
- зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;
- замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
- повністю відшкодувати витрати споживача, пов'язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.
* Претензії про якість або недоваги продукції приймається в момент доставки в присутності кур'єра. Претензії про якість або недовагу продукції в залі приймаються в присутності адміністратора. В інших випадках претензії розглядаються в індивідуальному порядку.
2. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»
Стаття 8, пункт 8 - У випадку придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов'язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до вживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
* Претензії про якість продукції приймаються в момент доставки в присутності кур'єра. Претензії про якість продукції в залі приймаються в присутності адміністратора. В інших випадках претензії розглядаються в індивідуальному порядку.
3. Кошти повертаються в готівковій формі за адресами:
м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 5, протягом 2-х днів або за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів;
Кошти в безготівковій формі повертаються на карту або розрахунковий рахунок в повному обсязі. Протягом 2-х днів або за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.
4.Товари належної якості не приймаються до поверненню та обміну;
Товари неналежної якості приймаються до поверненню та обміну згідно з правилом №219, пункт 3.7, а також відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», стаття 8, пункт 8.